کد خبر: 1213800
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
 آرمین بینا
مرد کارخانه‌دار از پشت‌بام خانه‌اش در یکی از خیابان‌های شمالی تهران به‌طرز مشکوکی به پایین سقوط کرد و جان باخت. تحقیقات برای برملا شدن زوایای پنهان این حادثه از سوی مأموران پلیس ادامه دارد. 
ساعت ۲۱ شامگاه چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه، قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران از مرگ مشکوک مرد میانسالی باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی داخل خیابانی در منطقه نیاوران در شمال تهران با جسد مرد ۵۰ ساله‌ای به نام سعید روبه‌رو شد که حکایت از آن داشت بر اثر سقوط از ارتفاع به کام مرگ رفته است. بررسی‌های مأموران نشان داد سعید، مرد کارخانه‌داری است که به گفته ساکنان ساختمان از پشت‌بام ساختمان پنج طبقه محل زندگی‌اش به‌طرز مشکوکی به پایین سقوط کرده و جان باخته است. 
یکی از اعضای خانواده مرد فوت شده به پلیس گفت: «ما وضع مالی خوبی داریم و شوهرم صاحب یک کارخانه است. دقایقی قبل شوهرم برای انجام کاری از خانه بیرون رفت و قرار بود به زودی برگردد. ما منتظرش بودیم که صدای همهمه همسایه‌ها از داخل خیابان به گوشمان رسید. کنجکاو شدیم و به داخل خیابان رفتیم، اما در کمال ناباوری با جسد شوهرم کنار یک خودرو روبه‌رو شدیم که به گفته همسایه‌ها از بالای پشت‌بام به پایین سقوط کرده بود. شوهرم با هیچ کسی اختلاف نداشت و نمی‌دانم به چه دلیل از پشت‌بام به پایین سقوط کرده و جان باخته است.»
یکی از همسایه‌ها هم گفت: «لحظاتی قبل در خانه نشسته بودم که صدای مهیبی از بیرون به گوشم رسید، وقتی از پنجره به داخل خیابان نگاه کردم مرد همسایه را دیدم که نقش بر زمین شده بود. به سرعت پایین رفتم و متوجه شدم او فوت کرده است و به پلیس خبر دادم.» 
مأموران پلیس در بررسی‌های میدانی در پشت‌بام با شیشه شکسته‌های نورگیر ساختمان روبه‌رو شدند و احتمال دادند سعید در پشت‌بام به دلایلی تعادلش را از دست داده و پس از برخورد با شیشه نورگیر ساختمان به‌طرز مشکوکی به پایین سقوط کرده است. 
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم، مأموران پلیس به دستور بازپرس جنایی تحقیقات گسترده‌ای را برای برملا کردن راز سقوط مرگبار مرد کارخانه‌دار آغاز کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار